یکی از مشکلات پوستی متعددی که تقریباً همه بانوان در یک بازه زمانی درگیر آن بوده‌اند، جوش‌ها و آکنه‌های ایجاد شده روی پوست است. جوش (آکنه) یک بیماری پوستی ساده است که معمولا در نواحی مختلفی مثل پوست صورت، گردن، سینه، کمر، شانه و… ایجاد می‌شود. زمانی که فولیکول‌های مو با چربی‌های اضافه و سلول‌های پوستی مرده پر شود، جوش و آکنه روی پوست ظاهر می‌شود.

دلیل ایجاد جوش و آکنه در افراد مختلف کاملا متفاوت است. معمولا بانوان به دلایل گوناگونی مثل ژنتیک، نداشتن روتین پوستی مناسب، مشکلات هورمونی، نداشتن تغذیه درست و… با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. محصولات بهداشتی مناسب و ضد جوش زیادی در بازار وجود دارد که این گونه افراد را در مسیر درمان پوست خود همراهی می‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا نمونه‌هایی از بهترین کرم ضد جوش را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی‌های یک کرم ضد جوش باکیفیت

راه‌ها و شیوه‌های درمانی مختلفی برای از بین بردن آکنه و جای جوش وجود دارد. استفاده از کرم ضد جوش جزو یکی از ساده‌ترین و متداول‌ترین راه‌های مقابله با این مشکل پوستی است. پزشکان متخصص پوست معمولا برای درمان این بیماری استفاده از انواع کرم ضد جوش را به بیماران خود توصیه می‌کنند. حال فکر می‌کنید یک کرم ضد جوش خوب باید چگونه باشد؟

خرید کرم ضد جوش باکیفیت

اولین چیزی که باید به آن توجه شود، ساختار کرم است. عناصر مهمی مثل اسید سالیسیلک، اسید آزلائیک، بنزوئیل پراکسید، آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، بتا هیدوکسی اسید (BHA) و آداپالن ترکیبات مؤثری در درمان جوش هستند. پس بهتر است محصولی که می‌خرید، یکی از این عناصر را در فرمولاسیون خود داشته باشد. همچنین سایر ویژگی‌های یک کرم ضد جوش باکیفیت عبارت است از:

  • دارای قابلیت لایه‌برداری
  • از بین برنده سلول‌های پوستی مرده
  • پاکسازی منافذ پوست و باز کردن آن‌ها
  • دارای خاصیت ضد آلودگی
  • تقویت‌کننده پوست
  • نداشتن ترکیبات حساسیت‌زا

معرفی بهترین کرم ضد جوش و پاک‌کننده جای جوش صورت و بدن

معمولا عواملی مثل چربی بیش از حد پوست، استفاده نکردن از ضد آفتاب، آلودگی هوا، تغییرات هورمونی، عدمم پاکسازی و شستشوی پوست، استفاده از مواد آرایشی نامرغوب و چرب و…باعث ایجاد جوش روی پوست می‌شوند. شما به عنوان یک بانوی باسلیقه با رعایت کردن برخی نکات می‌توانید تاحدامکان از جوش زدن پوست خود جلوگیری کنید. اما در صورت مشاهده آکنه روی صورت و بدن، استفاده از یک کرم ضد جوش خوب می‌تواند مؤثر باشد. البته بهتر است تشخیص این موضوع را بر عهده پزشک متخصص بگذارید.

برندها و شرکت‌های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی در حال تولید انواع کرم ضد جوش هستند. بنابراین هنگام خرید دستتان باز است. در ادامه چند نمونه از بهترین کرم ضد جوش موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد.

کرم ضد جوش لایسل (Liesel) مدل Acnesel

افرادی که پوست چربی دارند معمولا بیشتر از سایر افراد مستعد جوش و آکنه پوستی هستند. اگر شما هم بانویی با پوست چرب و مستعد جوش هستید، خرید کرم ضد جوش لایسل مدل Acnesel به شما توصیه می‌شود. این محصول برای مصرف در نواحی صورت و قسمت دکلته مجاز است و چربی پوست را کنترل می‌کند. کرم ضد جوش لایسل چربی‌های اضافه روی پوست را جذب می‌کند؛ اما پس از مصرف احساس خشکی و کشیدگی روی پوست برجای نمی‌گذارد. این محصول فاقد پارابن بوده و در فرمولاسیون خود ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد آلودگی دارد.

کرم ضد جوش ایرانی لایسل

کرم ضد جوش لامینین (Laminin) مدل AC.net

یکی دیگر از محصولات ایرانی که تأثیر چشمگیری در از بین بردن جای جوش و آکنه دارد، کرم ضد جوش لامینین است. این کرم برای انواع پوست، مخصوصا پوست‌های چرب مناسب بوده و از ترشح بیش از حد چربی پوست جلوگیری می‌کند. به عبارتی چربی پوست را تنظیم می‌کند. این محصول یک کرم ضد التهاب و براقی پوست، ضد حساسیت، مرطوب کننده و تنظیم‌کننده رشد سلولی پوست بوده در نقش تأثیرگذاری در درمان جای جوش دارد. اگر به دنبال یک کرم ضد جوش باکیفیت ایرانی با قیمتی مناسب و تأثیری چشمگیر هستید، کرم لامینین مدل AC.net را در نظر داشته باشید.

کرم ضد جوش نوتروژینا (Neutrogena) مدل Rapid

کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده جای جوش نوتروژینا مدل Rapid، محصولی مناسب انواع پوست (حتی پوست‌های خشک و حساس) است. این کرم به از بین بردن جای جوش، منافذ باز و آکنه‌های پوستی کمک می‌کند و پوستی شاداب به شما هدیه می‌دهد. استفاده از این محصول باعث می‌شود تا جوش‌های پوستی در مدت زمانی کوتاه خشک شوند. حتی قرمزی جوش را نیز پس از گذشت حدودا چهار ساعت از بین خواهد برد. ضمن اینکه هیچ گونه حساسیت و آسیبی روی پوست صورت و بدن ایجاد نخواهد کرد. کرم ضد جوش نوتروژینا فاقد چربی بوده و گزینه‌ای مناسب برای مصرف روزانه است.

کرم ضد جوش بیوآکوا (BIOAQUA)

کرم ضد جوش بیوآکوا جزو محصولات جذاب با خواص درمانی فوق‌العاده برای جوش و جای آکنه است. این کرم بافت سبک و نرمی دارد و پس از مصرف خیلی سریع جذب پوست می‌شود. عملکرد این محصول به این صورت است که چربی‌های اضافه پوست را حذف کرده و با کنترل چربی طبیعی، از ایجاد لک و جوش جلوگیری می‌کند. کرم ضد جوش بیوآکوا با خاصیت اصلاح رنگ‌دانه‌ها می‌تواند قرمزی جای جوش را از بین ببرد و پوست صورت را چند درجه روشن‌تر کند. این محصول یک کرم مرطوب کننده، ضد التهاب، مغذی، نرم کننده و ضد خشکی پوست بوده و انتخابی مناسب برای درمان جوش و جای جوش است.

خرید ژل ضد جوش بیوآکوا

کرم و ژل ضد جوش سینره (Cinere)

اگر به دنبال یک کرم ضد جوش معروف و محبوب ایرانی هستید، ژل ضد جوش سینره درخت چای را بخرید. این کرم بر پایه فرمولاسیون گیاهی ساخته شده است و درمان جوش‌های پوستی را سرعت می‌بخشد. کرم ضد جوش سینره قدرت جذب بالایی دارد و حدودا ۳۰ دقیقه پس از مصرف، قسمت‌های فولیکول مو را به طور کامل پوشش می‌دهد. جایی که سرآغاز تمام جوش‌ها و آکنه‌های پوستی است!

کرم ژل ضد جوش Cinere در ساختار خود از ترکیباتی مثل عصاره بابونه، آویشن، روغن درخت چای و… برخوردار است. خواص ضد میکروب و ضد التهاب بودن آن نیز به دلیل وجود همین ترکیبات است. به خاطر داشته باشید که استفاده روزانه از این محصول در حالت عادی نیز می‌تواند برای از بین رفتن جوش‌های سر سیاه و زیرپوستی مفید باشد.

کرم ضد جوش ژنوبایوتیک (Genobiotics) مدل Anti Acne

کرم ضد جوش ژنوبایوتیک یک محصول ایرانی باکیفیت و همه‌کاره است. ترکیبات ویژه حاوی عصاره‌های گیاهی و ویتامین در این محصول باعث شده تا خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی داشته باشد. به عبارتی فرمولاسیون این کرم به شکلی طراحی شده است که از حمله باکتری‌های مولد جوش به سطح پوست جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه توانایی از بین بردن قرمزی و التهابات پوستی را هم دارد. یکی از ترکیبات گیاهی تأثیرگذار در این محصول، روغن درخت چای است که باعث متعادل‌سازی میکروب‌های ساکن پوست می‌شود. به طور کلی کرم ضد جوش ژنوبایوتیک یک کرم لایه‌بردار و مرطوب‌کننده خوب است که به درمان جوش و جلوگیری از آکنه‌های التهابی کمک می‌کند.

کرم ضد جوش درمالیفت (Dermalift) مدل Sebolift

یکی دیگر از نمونه‌های کرم ضد جوش باکیفیت ایرانی که قیمت مناسبی هم دارد، کرم درمالیفت مدل Sebolift است. این کرم به عنوان یک ترمیم کننده خوب برای جای جوش و لکه‌های پوستی عمل کرده و آکنه‌های چرکی و جوش‌های سرسیاه را نیز درمان می‌کند. ضمن اینکه با خالی کردن چربی‌های اضافه از منافذ پوست، از بروز آکنه‌ها و جوش‌های جدید جلوگیری خواهد کرد. کرم ضد جوش درمالیفت به کاهش میزان ترشحات سبوم پوست کمک می‌کند و از تورم و التهاب پوستی جلوگیری می‌کند. اگر پوست چربی دارید و به دنبال یک کرم ضد جوش باکیفیت ایرانی برای کنترل کردن چربی پوست خود هستید، این محصول را در نظر داشته باشید.

کرم ضد جوش ایرانی

کرم ضد جوش آردن (Ardene)

برند آردن نیز به عنوان یک تولید کننده محصولات بهداشتی در ایران، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این برند نمونه‌های مختلفی از کرم ضد جوش را روانه بازار کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به مدل درخت چای، کرم ضد جوش رنگی و… اشاره کرد. این محصول برای انواع پوست مناسب است و جوش‌های خفیف تا متوسط در ناحیه صورت و گردن را درمان می‌کند. کرم ضد جوش آردن به ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوستی کمک کرده با کنترل چربی زائد پوست باعث ایجاد پوستی شاداب و باطراوت برای شما می‌شود.

کرم ضد جوش هیدرودرم (Hydroderm) مدل Tea Tree Oil

کرم ضد جوش هیدرودرم با روغن درخت چای برای افرادی که پوستی چرب و مستعد جوش دارند مناسب است. این محصول یک کرم ضد قارچ، ضد التهاب و ضد باکتری بوده و ترشحات چربی پوست را تنظیم می‌کند. اگر روی ناحیه صورت و گردن خود جوش‌هایی خفیف تا متوسط دارید، می‌توانید با استفاده از این کرم هیدرودرم برای درمان پوستتان اقدام کنید. در ساختار این محصول روغن درخت چای وجود دارد و همین موضوع به ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست نیز کمک می‌کند. کرم ضد جوش هیدرودرم برای درمان التهاب و قرمزی جوش‌ها در پوست‌های چرب، انتخاب مناسبی خواهد بود.

کرم ضد جوش ژوت (Jute)

کرم ضد جوش ژوت جزو آن دسته از محصولاتی است که شاید کم‌تر کسی نام آن را شنیده باشد. اما این موضوع چیزی از کیفیت آن کم نمی‌کند. این محصول چربی سطح پوست را کنترل کرده و از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند. همچنین با خاصیت لایه‌برداری ملایمی که دارد در از بین رفتن جوش‌های زیرپوستی و سر سیاه نقش به سزایی دارد. کرم ضد جوش ژوت با خاصیت ضد التهاب، ضد قارچ و ضد باکتری که دارد برای هر نوع پوستی مناسب است. ضمن اینکه به درمان جوش‌های چرکی و پیشگیری از بروز مجدد آن‌ها روی سطح پوست نیز کمک خواهد کرد. پس اگر به دنبال یک کرم ضد جوش باکیفیت ایرانی برای پوست صورت و بدن خود هستید، حتما این محصول را در لیست انتخاب‌های خود داشته باشید.

ژل ضد جوش باکیفیت از برند ژوت

کرم ضد جوش مای (My) مدل Acne Solution

یکی از نام‌های شناخته شده میان برندهای آرایشی بهداشتی ایرانی، برند مای است که اتفاقاً محصولات متنوع و باکیفیت زیادی را روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات کرم ضد جوش مای است. این محصول هم‌زمان به درمان جوش‌های التهابی و چرکی روس سطح پوست، به درمان جای جوش‌های قدیمی نیز کمک می‌کند. ژل ضد جوش مای مدل Acne Solution به نوسازی سلول‌های پوستی، پاکسازی پوست از آلودگی‌ها، کوچک شدن منافذ باز پوست و از بین رفتن جوش‌های سرسیاه کمک می‌کند. ضمن اینکه با خاصیت لایه برداری ملایم و آنتی باکتریال قوی که دارد باعث طراوت و شفافیت در پوست شما خواهد شد.

کرم ضد جوش اوریاژ (Uriage)

برند اوریاژ یکی از برندهای خوب فرانسوی در عرصه تولید محصولات بهداشتی است. کرم ضد جوش اوریاژ نیز به دلیل تأثیر زیاد و توانایی بالایی که در درمان جوش و جای جوش دارد، جزو محصولات محبوب این برند است. این محصول مخصوص پوست‌های چرب و مستعد جوش بوده و در کنار خواص درمانی خود از ویژگی محافظت در برابر تشعشعات مضر آفتاب نیز برخوردار است. کرم ضد جوش اوریاژ یک کرم با تناژ رنگی است. بنابراین برای پوشاندن جای جوش و یکدست کردن پوست نیز کاربرد دارد. این کرم به عنوان یک مرطوب کننده، درخشان کننده و ترمیم کننده جای جوش، انتخابی هوشمندانه برای بانوان باسلیقه خواهد بود.

خرید کرم ضد جوش خارجی برند اوریاژ

 خرید کرم ضد جوش باکیفیت برای درمان آکنه

ایجاد جوش و آکنه روی سطح پوست در نواحی مختلف بدن یک امر کاملا طبیعی و متداول است که می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. درمان جوش‌های خفیف و متوسط با انواع کرم ضد جوش امکان‌پذیر است. کافی است محصولی باکیفیت و متناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید. اما اگر جوش‌های پوستی شما از حالت نرمال و متوسط خارج شد، بهتر است درمان را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. در نهایت به یاد داشته باشید که استفاده از محصولات باکیفیت و اورجینال تأثیر مستقیمی روی سلامت پوست شما خواهد داشت. برای خرید کرم ضد جوش مناسب نیز بهتر است از طریق فروشگاه‌های معتبر و مطمئن اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی شاواز با ارائه محصولاتی باکیفیت، استاندارد، سالم و اورجینال در خدمت شما خواهد بود.