تنوع محصولات آرایشی در بازار به شکلی است که می‌تواند نیاز هر نوع پوستی را پاسخگو باشد. بانوانی که پوست چربی دارند هنگام خرید کانسیلر یا سایر لوازم آرایشی باید به نکات ویژه‌ای توجه کنند. برندهای مختلف تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در حال تولید و ارائه محصولات متنوع و سازگار با انواع پوست و مو هستند. از همین رو انتخاب یک کانسیلر مخصوص پوست چرب در همه برندها، کار چندان سختی نخواهد بود.

کانسیلر به عنوان یکی از آیتم‌های آرایشی تأثیر به سزایی در بی‌نقص بودن و زیبایی یک میکاپ دارد. یک کانسیلر باکیفیت تیرگی‌های اطراف چشم، قرمزی‌ها و لکه‌های پوستی را به خوبی کاور می‌کند طراوت و شادابی خاصی به صورت می‌بخشد. بانوانی با پوست چرب بهتر است از کانسیلرهای مخصوص پوست خود استفاده کنند. در این صورت نه تنها جلوه آرایش را روی چهره خود چندین برابر می‌کنند؛ بلکه از ایجاد جوش، آکنه و چین و چروک روی پوستشان نیز جلوگیری خواهند کرد. در ادامه بهترین کانسیلر برای پوست چرب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انتخاب بهترین کانسیلر برای پوست چرب

سؤال اینجا است که کانسیلر مناسب پوست چرب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ اگر پوست چربی دارید، هنگام خرید کانسیلر قبل از هر چیز به نوع آن دقت کنید. کانسیلرها دو نوع مایع و جامد تولید می‌شوند و در این میان، کانسیلرهای مایع انتخاب مناسب‌تری برای پوست‌های چرب هستند. زیرا بافت سبک‌تری دارند و احتمال ماسیدگی و ایجاد چربی مضاعف روی پوست را به حداقل می‌رسانند. ضمن اینکه استفاده از کانسیلر مایع مناسب باعث می‌شود تا منافذ پوست بسته نشود! جلوگیری از بسته شدن منافذ باز در پوست‌های چرب، جزو موارد بسیار مهم است. زیرا پر شدن این منافذ باعث ایجاد جوش، ماسیدگی آرایش و… خواهد شد.

بهترین کانسیلر برای پوست چرب

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید کانسیلر برای پوست چرب باید در نظر داشته باشید، مات بودن آن است. به طور کلی پیش از خرید محصولات بهداشتی حتما توضیحات و ویژگی‌های محصول مورد نظر را مطالعه کنید. کانسیلرهایی که دارای اثر مات کنندگی هستند، بهترین گزینه برای پوست‌های چرب خواهند بود. زیرا از براق شدن پوست‌های چرب جلوگیری می‌کنند.

خرید بهترین کانسیلر مناسب پوست چرب

در بازار لوازم آرایشی شرکت‌ها و برندهای تولیدکننده متعدد ایرانی و خارجی زیادی در حال فعالیت هستند. هر کدام از این برندها محصولات مجزایی برای انواع پوست تولید می‌کنند. اگر پوست چربی دارید و به دنبال یک کانسیلر خوب برای خود هستید، انتخاب نهایی خود را از بین یکی از محصولات زیر انجام دهید.

کانسیلر میبلین مدل Fit Me

برند میبلین (Maybelline) یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده محصولات آرایشی است. کانسیلر Fit Me از این برند به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های چرب شناخته می‌شود. پزشکان متخصص این محصول را تأیید کرده‌اند و عدم ایجاد حساسیت آن روی پوست به طور کامل ثابت شده است.

در ساختار و ترکیبات کانسیلر Fit Me میبلین، هیچ گونه روغن و چربی اضافه‌ای به کار نرفته است. به همین دلیل است که پس از استفاده به طور کامل جذب پوست می‌شود و چربی مضاعفی روی پوست ایجاد نمی‌کند. این محصول دارای بافت نرم و سبکی بوده و به راحتی روی سطح پوست پخش می‌شود. ساختار ساده آن باعث می‌شود تا پس از گذشت چند ساعت روی پوست ماسیده نشود و تازگی پوست را حفظ کند.

کانسیلر مای (My) مدل Gentle Touch

یکی دیگر از محصولات مخصوص پوست چرب، کانسیلر Gentle Touch مای است. این محصول برای پوشاندن تیرگی زیر چشم، چین و چروک و پف دور چشم، جای لک و جوش و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ترکیبات این کانسیلر مواد ضد چروکی مشاهده می‌شود که ظاهر نهایی پوست را باطراوت و شاداب نشان می‌دهد. کانسیلر Gentle Touch مای یک کانسیلر مایع با بافتی سبک است که ماندگاری بسیاری روی پوست دارد. این محصول چربی‌های اضافه روی پوست را جذب می‌کند جلوه‌ای مات به پوست می‌بخشد.

معرفی کانسیلر مای مدل Gentle Touch

کانسیلر بورژوا (Bourjois) مدل Healthy Mix

اگر به دنبال یک کانسیلر فاقد چربی باکیفیت از یک برند معتبر هستید، کانسیلر بورژوا Healthy Mix انتخاب درستی برای شما خواهد بود. این محصول بافت مایع و سبکی دارد و در عین حال از پوشش‌دهی بسیار خوبی برخوردار است. تیرگی زیر چشم، جای جوش و چین و چروک اطراف چشم را به خوبی از بین می‌برد و در نهایت شادابی و تازگی را به صورت شما هدیه می‌دهد. این مدل کانسیلر مایع بورژوا در رنگ‌های مختلف وارد بازار شده است و جلوه‌ای مات روی پوست ایجاد می‌کند.

کانسیلر کاپرا نیو (Kapra New) مدل Endless Cover

افرادی که قصد خرید یک کانسیلر مخصوص پوست چرب از یک برند باکیفیت ایرانی را دارند، کانسیلر  Endless Cover از برند کاپرا نیو را در نظر داشته باشند. این محصول از فرمولاسیون باکیفیت و ساختاری فاقد چربی تهیه شده است و در نهایت جلوه‌ای مات و مخملی روی پوست ایجاد می‌کند. استفاده از این کانسیلر باعث کاهش پف اطراف چشم، چین و چروک دور چشم، پوشش سیاهی زیر چشم و جای جوش و لک می‌شود. کانسیلر Endless Cover از برند کاپرا، ماندگاری بالایی دارد و در رنگ‌بندی کامل وارد بازار شده است. ضمناً اگر پوست چربی دارید از این محصول به عنوان کانتور و هایلایتر هم می‌توانید استفاده کنید.

کانسیلر شون (Schon) مدل Appealing

یکی دیگر از برندهای ایرانی که در زمینه تولید لوازم آرایشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، برند شون است. کانسیلر مایع شون مدل Appealing یک محصول باکیفیت، فاقد چربی و قیمت مناسب برای بانوانی با پوست چرب است. این محصول بافت سبکی دارد و پس از مصرف باعث ایجاد احساس سنگینی و ماسیدگی روی پوست نمی‌شود. اصلی‌ترین ترکیبات آن شامل مواردی مثل گلیسیرین، روغن کستر، روغن بادام و کافئین است که باعث آبرسانی پوست می‌شود. کانسیلر مایع شون در رنگ‌بندی کامل تولید شده است و از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار است.

کانسیلر مایع ایرانی شون

کانسیلر رولوشن مدل Conceal& Define

کانسیلر مایع رولوشن مدل Conceal& Define، یکی دیگر از محصولات مناسب برای پوست‌های چرب است. این کانسیلر بافت مایع، کرمی و سبکی دارد و به راحتی روی پوست پخش می‌شود. قدرت پوشانندگی آن نیز بالا بوده و جاش جوش، سیاهی زیر چشم و لک‌ها را به خوبی کاور می‌کند. دلیل آن هم وجود رنگ‌دانه‌ها و پیگمنت‌های فشرده در ساختار این کانسیلر است. کانسیلر مایع رولوشن مدل Conceal& Define در رنگ‌بندی کاملی وارد بازار شده است. بنابراین از آن به عنوان کانتور نیز می‌توان استفاده کرد. اگر به دنبال یک محصول وگان، باکیفیت، دارای اثر مات کننده و مخصوص پوست چرب هستید، این مدل کانسیلر رولوشن را بخرید.

کانسیلر دبورا مدل Dress Me Perfect

کانسیلر دبورا مدل Dress Me Perfect نیز جزو آن دسته از کانسیلرهای مایعی است که جلوه‌ای مات و مخملی روی پوست ایجاد می‌کند. این محصول بافت سبک و نرمی دارد و به راحتی روی پوست پخش می‌‌شود. ضمن اینکه ماندگاری خیلی خوبی دارد و پس از ۲۴ ساعت هنوز اثرات پوشش‌دهی آن روی پوست قابل رویت خواهد بود. کانسیلر مایع دبورا سری Dress Me Perfect در رنگ‌بندی کاملی تولید شده است. پس اگر پوست چربی دارید، بدون نگرانی درباره رنگ پوستتان می‌توانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

کانسیلر میبلین مدل Eraser

برند میبلین جزو نام‌های شناخته شده در زمینه محصولات آرایشی است. اما کانسیلر Instant Anti-Age سری Eraser آن، طور دیگری معروف شده است. این محصول به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کانسیلرها در سراسر جهان بوده و در سال ۲۰۱۸ نیز جایزه باکیفیت‌ترین کانسیلر را دریافت کرده است. پوشانندگی خوب، خاصیت ضد پیری، ماندگاری طولانی مدت، بافت سبک، کاربری آسان و قیمت مناسب جزو مهم‌ترین ویژگی‌های این کانسیلر محسوب می‌شود.

کانسیلر معروف میبلین مدل Eraser

پد سرخود و اپلیکاتوری که روی این محصول قرار دارد، کاربری آن را ساده کرده است. همچنین فرمولاسیون آن نیز دارای عصاره گوچی بری و کلاژن بوده و در نهایت باعث شادابی پوست می‌شود. پس اگر به دنبال یک کانسیلر باکیفیت، معروف و مقرون به صرفه برای پوست چرب خود هستید، کانسیلر میبلین سری Eraser را بخرید.

کانسیلر لورال مدل Infaillible

یکی دیگر از برندهای معروف در صنعت آرایش و میکاپ، برند لورال (LOREAL) است. این محصول به دلیل قدرت پوشانندگی بالا، جلوه مات و طبیعی، ماندگاری ۲۴ ساعته و بافت سبک و نرمی که دارد، میان بانوان از محبوبیت زیادی برخوردار است. کانسیلر Infaillible لورال جای جوش، تیرگی دور چشم، قرمزی پوست، انواع لکه پوستی و… را به خوبی کاور می‌کند و ظاهری طبیعی و شاداب به پوست می‌بخشد. ترکیبات و ساختار این محصول دارای خاصیت ضد حساسیت بوده و بدون ماسیده شدن روی پوست برای ساعات طولانی باقی می‌ماند. بانوان باسلیقه‌ای که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند و به دنبال یک کانسیلر باکیفیت مخصوص پوست چرب هستند، قطعاً کانسیلر مایع Infaillible لورال را انتخاب خواهند کرد.

خرید کانسیلر باکیفیت مناسب پوست‌های چرب

برای اینکه پوست سالم، باطراوت و شفافی داشته باشید، تنها استفاده از برندهای گران‌قیمت کافی نیست. در کنار اینکه به کیفیت برند محصول موردنظر توجه می‌کنید، باید به ساختار محصول و تناسب آن با نوع پوست خود نیز دقت کنید. بانوانی که پوست چرب دارند، بهتر است هنگام خرید کانسیلر به سراغ محصولاتی فاقد چربی با ساختاری سبک و نرم بروند. پوست چرب بیش از هر نوع پوست دیگری مستعد جوش و آکنه است. پس هنگام خرید لوازم آرایشی و کانسیلر توجه داشته باشید که محصول مورد نظر باعث بسته شدن منافذ باز پوست نشود. در این مقاله چند نمونه از بهترین کانسیلرهای مخصوص پوست چرب را به شما معرفی کردیم. برای داشتن خریدی مطمئن، مقرون به صرفه و باکیفیت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی شاواز اطمینان کنید.