اسپری مو از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که آن را بیشتر در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم. البته این اسپری‌ها استفاده خانگی هم دارند و عده زیادی نیز برای این منظور آن‌ها را تهیه می‌کنند. با محبوبیت اسپری‌های مو در مقایسه با گذشته، برندهای زیادی برای تولید آن‌ها اقدام کردند و برخی از آن‌ها به موفقیت‌های شگفت‌انگیزی در ارائه محصولات خود رسیدند.

جالب است بدانید نام برندهای ایرانی هم در این میان دیده می‌شود که محصولاتشان با کیفیت خوب و قیمت کم به فروش می‌رسد. یک اسپری موی خوب، موها را حالت داده و زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند. این محصول به صورت کلی مانع حرکت موها در برابر باد و رطوبت می‌شود. به همین منظور، لیست بهترین اسپری مو ایرانی و خارجی را در این مقاله برایتان آورده‌ایم.

ویژگی‌های یک اسپری موی ایده‌آل

یکی از کارهای اسپری مو، فراهم کردن مواد مغذی برای مو و استحکام بخشی به آن است. یک اسپری موی خوب سبب حالت دادن و براق کردن موها می‌شود. معمولا ترکیباتی شامل پروتئین‌های هیدرولیز شده، کراتین، ویتامین‌هایی مانند A و E و سیلیکون‌های گوناگون را در اسپری مو به کار می‌برند. یک اسپری موی ایده‌آل جدا از این ویژگی‌ها باید شامل موارد زیر باشند:

با ویژگی‌های اسپری مو خوب آشنا شوید

  • ماندگاری برای رنگ مو، کاری است که بعضی اسپری موها انجام می‌دهند.
  • اسپری مو مانع از وز شدن و ایجاد موخوره می‌شود. پیشگیری از موخوره از دیگر فواید آن است.
  • این محصول موجب حالت‌پذیری و افزایش رطوبت تارهای مو می‌شود.
  • اسپری موی اصل، افزایش مقاومت و انعطاف‌پذیری موها را در پی دارد.
  • برای افزایش استحکام و قابلیت کشسانی موها، راه‌های متنوعی مانند استفاده از اسپری مو وجود دارد.

با استفاده از این محصول، موها حالتی درخشان و جذاب به خود می‌گیرند. پس نه تنها به سلامت موهای خود می‌رسید، بلکه ظاهری درخشان را به آن خواهید بخشید. پس، از این محصول به عنوان محصولی دو منظوره یاد می‌شود.

معرفی برترین اسپری موهای ایرانی و خارجی

تنها اسپری مو خارجی با کیفیت نخواهد بود بلکه برخی کالاهای ایرانی نیز در این زمینه به خوبی عمل می‌کنند و باید به خرید آن‌ها فکر کرد. بنابراین در این قسمت پرفروش‌ترین محصولات ایرانی و خارجی را زیر ذره‌بین شاواز قرار می‌دهیم:

1- اسپری مو بیول مدل Ultra Strong

بیول از سری برندهای محبوب در عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی است که انواعی از اسپری‌های مو را به دست مشتریان می‌رساند. محصول پرطرفدار این شرکت با نام Ultra Strong که به معنی فوق‌العاده قوی است، تاثیر شگفت‌انگیزی روی موی مصرف‌کننده می‌گذارد. به همین جهت، آن‌ها خرید این اسپری را به دوستان خود هم توصیه می‌کنند.

برند ایرانی معتبر در تولید اسپری مو

از ترکیبات این اسپری که کاملا به چشم می‌آید، ویتامین B5 را می‌توان نام برد که یکی از بهترین ویتامین‌ها برای موها شناخته می‌شود. میزان قدرت حفظ حالت موی این محصول در رده ۶ قرار دارد و با ویژگی‌‌های نگهدارنده، براق کننده و حجم دهنده راهی بازار می‌شود. بیول برندی از کشور خودمان است که مجوزهای لازم برای فعالیت را از سازمان غذا و دارو و نهادهای دیگر دارد.

کارشناسان پیشنهاد می‌دهند اسپری مو بیول را از فاصله ۳۰ سانتی‌متری بزنید. در قدم اول بهتر است آن را به سمت پایین شانه زده و یک بار اسپری بزنید. سپس آن را به سمت بالا هدایت کرده و اسپری دوم را بزنید. بهتر است از محصول شرکت بیول پس از سشوار زدن استفاده کنید؛ زیرا قدرت نگهدارندگی آن به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین اسپری زدن این محصول روی موی شسته شده و بدون نم، تاثیر بهتری از خود نشان می‌دهد. برخی ویژگی‌های مهم این محصول به شرح زیر هستند:

  • یکی از بهترین نگهدارنده‌ها برای انواع موها
  • خشک شدن سریع
  • حجم دهنده‌ای بی‌نظیر
  • دارا بودن ویتامین‌های لازم برای ترمیم و درخشندگی مو
  • ماندگاری واقعی یک روزه

2- اسپری خوشبو کنننده مو استم سل پرو مدل Euphoria

استم سل چندی پیش از یکی از محصولات پرکاربرد و خوش بوی خود به اسم اسپری مدل Euphoria رونمایی کرد و توانست توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این محصول حجمی برابر با ۱۳۰ میلی‌لیتر دارد و احتمالا بتوانید برای چند ماه از ویژگی‌های درخشان آن بهره ببرید.

استم سل؛ محصولی مدرن با ترکیبات جذاب

استم سل از برجسته‌ترین اسپری موهای مرطوب کننده در بازار است و حس خوبی بعد از استفاده از آن دریافت می‌کنید. این اسپری ضد وز و نرم کننده است و چندمنظوره بودنش، خیالتان را از جهات مختلفی راحت می‌کند. تفاوتی ندارد که ساقه موهای شما خشک یا نم دار باشد؛ می‌توانید آن را روی انواع موها زده و سپس حالت دهید.

بسیاری از افراد با مشکلاتی از جمله شانه‌پذیری و گره خوردن موها مواجه هستند. استفاده از اسپری مو استم سل به عنوان یکی از بهترین برندهای خارجی، این روند را تسهیل می‌کند. کارشناسان بعد از بررسی این محصول از آن به عنوان یک آبرسان قدرتمند نیز نام می‌برند.

  • محافظ خوب در برابر خشکی و شکنندگی
  • ایده‌آل برای انواع موها
  • ماندگاری یک روزه
  • حجم و حالت دهنده مو

3- اسپری براق کننده مو کاسپین

همان طور که گفته شد، برندهای ایرانی این اواخر فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. کاسپین همیشه در حوزه تولید ژل و اسپری مو نزد مشتریان خود محبوب بوده است و یکی از اسپری های موی این شرکت با ظرفیت ۱۵۰ میلی لیتر تا مدت‌ها قابل استفاده خواهد بود. میزان قدرت حفظ حالت مو در سطح ۴ قرار دارد که کیفیت مطلوبی به نسبت قیمتش برای آن تعیین شده است. براق کردن موها از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسپری است و ماندگاری فوق‌العاده‌اش را نباید از یاد برد.

کاسپین، یاد و خاطره قدیم

پیش از مصرف اسپری مو باید آن را به خوبی تکان دهید تا مواد موجود در آن کاملا ترکیب شود. سپس باید از فاصله ۲۰ سانتی‌متری آن را روی موهای خود اسپری کنید. این کار به صورت آرام و یکنواخت صورت می‌گیرد تا تاثیر بهتری روی موها بگذارد. کاسپین از همان زمان قدیم اسپری موهای خوبی را تولید می‌کرد، اما محصولات جدید با ترکیبات بهتر برای خرید ایده‌آل‌تر هستند.

  • جلوگیری کامل از چسبندگی تارهای مو
  • پوشش قوی تمام موها
  • اثری طولانی مدت
  • رایحه ملایم
  • فرمول بهبود یافته نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر
  • درخشان و براق کننده موها

4- اسپری حالت دهنده مو تافت مدل Power

تافت یکی از برجسته‌ترین برندها برای خرید اسپری حالت دهنده مو است. مدل‌های مختلفی از این اسپری توسط این شرکت در دسترس قرار گرفته است و مدل Power یکی از آن‌ها است. حجم ۲۵۰ میلی لیتری این محصول و همچنین صدور مجوز از سوی سازمان غذا و دارو برای آن سبب جلب اعتماد بیشتر مردم شده است. مقدار قدرت حفظ حالت موی ۵ برای این اسپری مو در نظر گرفته شده است تا آن را در ردیف قدرتمندترین‌ها بدانیم.

تافت هنوز هم قدرت خود را دارد

حالت دهنده و نگهدارنده بودن اسپری تافت، چیزی است که تقریبا همه استفاده کنندگان به آن اشاره می‌کنند. شیوه استفاده از تافت دقیقا مشابه با اسپری های دیگر است. آن را با فاصله ۳۰ سانتی متری گرفته و به موهای خود بزنید. برای حجم دهی مستقیم و بهتر، این محصول باید به ریشه موها اسپری شود.

نگهدارندگی بسیار بالا، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های تافت است. اگر اسپری‌های مو را به لحاظ ماندگاری مقایسه کنیم، تافت قطعا در صدر این گروه قرار خواهد گرفت. این محصول با ماندگاری ۷۲ ساعته خود از بهترین موارد برای استفاده به شمار می‌رود.

  • جلوگیری از خشک شدن موها
  • جلوگیری از ایجاد سنگینی روی موها
  • ماندگاری بی‌نظیر

5- اسپری مو بیتروی مدل محافظ حرارتی

این مقاله را در خصوص معرفی بهترین اسپری مو ایرانی و خارجی را با یکی دیگر از محصولات خارجی به اتمام می‌رسانیم که بیتروی نام دارد. این شرکت نیز اخیرا موفقیت‌های بی‌شماری را در فروش محصولات خود به دست آورده است. یکی از مهم‌ترین اسپری موهای بیتروی با ظرفیت ۱۵۰ میلی لیتر به عنوان محافظ حرارتی است که کاملا ارزش خرید دارد.

اسپری مو ایرانی پر کاربرد

اسپری مو بیتروی به صورت قانونی و با مجوزهای رسمی از سازمان غذا و دارو به فروش می‌رود. در ترکیبات این محصول ویتامین و هر آن چه باعث نرم کردن و حالت پذیری مو باید باشد، وجود دارد. از روی نام این مدل از بیتروی به کاربرد آن یعنی محافظت در برابر حرارت‌هایی از جمله خورشید می‌توان پی برد.

شیوه کار به این صورت است که یک لایه محافظ در برابر اشعه‌های شدید روی مو ایجاد می‌شود تا از مضرات این حرارت‌ها در امان باشد. اشاره شد که بیتروی با اسپری موهای فراوانی به کمک انسان‌ها آمده است و چنان چه این محصول طبق سلیقه و نیازتان نیست، می‌توانید در مورد دیگر محصولات این شرکت جویا شوید. پزشک و مشاور نیز شما را برای این انتخاب راهنمایی خواهد کرد.

  • ایجاد لایه‌ای مستحکم روی تارهای مو
  • نرم کننده و حالت دهنده
  • تامین رطوبت از دست رفته و درخشندگی مو
  • جلوگیری از بروز موخوره، گره خوردگی و خشکی ساقه موها
  • تغذیه رسانی مناسب برای انعطاف پذیری بالای موها

سخن پایانی؛ خرید اسپری مو

بسیاری از کاربران در مورد اسپری موهای ایرانی سوال دارند که آیا کیفیت آن‌ها به پای محصولات خارجی می‌رسد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت اسپری مو از برندهای ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های فراوانی را تجربه کرده است و اکنون از ترکیبات کاربردی و مفیدی در آن‌ها استفاده می‌شود. بنابراین در کنار اسپری‌های خارجی، محصولات ایرانی هم پاسخگوی نیازها خواهد بود.

در میان روش‌های گوناگون برای خرید اسپری مو، شاواز می‌تواند بهترین گزینه باشد. در این فروشگاه اینترنتی تمامی موارد این مطلب به همراه محصولات دیگر رویت می‌شود که جهت مشاهده اطلاعات بیشتر، کافی است روی آن‌ها کلیک کنید. با زدن گزینه افزودن به سبد خرید، خیلی زود آن را جلوی درب منزلتان دریافت خواهید کرد.