یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین محصولات آرایشی که در داشتن یک آرایش بی‌نقص و کامل مؤثر است، ریمل‌ها هستند. برندها و کمپانی‌های مختلف نمونه‌های متعددی از این محصولات را روانه بازار کرده‌اند. ریمل‌ ها با توجه به مایع و بُرسی که دارند، کاربردهای متفاوتی خواهند داشت. اکنون ریمل اسنس جزو یکی از پرفروش‌ترین آیتم‌های اکثر فروشگاه‌های لوازم آرایشی است. اما آیا می‌دانید ریمل اسنس اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا توانایی تشخیص نسخه اورجینال این ریمل از نمونه تقلبی آن را دارید؟

هر وقت که یک محصول به فروش خوبی می‌رسد، افراد سودجو و کلاهبردار به فکر تولید نمونه تقلبی آن می‌افتند. ریمل اسنس هم جزو این دسته از محصولات بود. اکنون در بسیاری از فروشگاه‌ها شاهد فروش نمونه‌های فیک ریمل اسنس هستیم. محصولاتی که استفاده از آن‌ها چیزی جز آسیب، زشتی و ضرر به همراه ندارد. به همین دلیل قصد داریم در ادامه روش تشخیص ریمل اسنس اورجینال را با یکدیگر بررسی کنیم.

ریمل اسنس اصل چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال محصولات آرایشی باکیفیت با قیمتی مناسب هستید، ریمل اسنس می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برند اسنس جزو برندهای آرایشی محبوب در سراسر دنیا است. این برند از سال ۲۰۰۱ در حال فعالیت در این زمینه بوده و اکنون به عنوان یکی از کمپانی‌های محبوب تولیدکننده محصولات آرایشی شناخته می‌شود. در این میان ریمل اسنس اصل جزو محصولات پرفروش این برند است که اتفاقاً انواع مختلفی هم دارد.

ریمل اسنس اصل

ریمل اسنس اصل در چند نوع بلند کننده، حجم دهنده و ضد آب تولید شده است. بنابراین همه افراد با هر نوع مژه و هر نیازی که داشته باشند می‌توانند یکی از این محصولات را انتخاب کنند. نکته مهمی که درباره این محصول وجود دارد، فروش و محبوبیت زیاد آن بین بانوان ایرانی است. این محبوبیت باعث شده تا شرکت‌های کلاهبردار در صدد تولید نمونه‌های قلابی و فیک آن باشند. طوری که خریداران متوجه تفاوت ریمل اسنس اصل با نسخه فیک آن نشوند و به اشتباه یک محصول قلابی را خریداری کنند. اما کافی است کمی هوشیار باشید و دقت کافی به خرج دهید.

انواع ریمل اسنس اصل در بسته‌بندی‌های مختلفی با رنگ‌های صورتی، سبز، آبی و مشکی تولید شده‌اند. نسخه اصلی و واقعی این محصولات در سایت رسمی اسنس قابل رویت هستند. ممکن است فکر کنید استفاده از نمونه‌های فیک این ریمل‌ها تأثیر چندانی روی چشم‌ها ندارد. در صورتی که به طور کلی استفاده از محصولات آرایشی فیک نه تنها ظاهر ناخوشایندی روی صورت ایجاد می‌کند؛ بلکه در بسیاری از مواقع ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. از آنجایی که ریمل‌ها ارتباط نزدیکی به چشم دارند، استفاده از محصول قلابی ممکن است باعث آسیب‌دیدن چشم‌های شما شود! پس هنگام خرید حتما از اصل بودن ریمل اطمینان حاصل کنید.

تفاوت‌های ریمل اسنس اصل با نسخه فیک آن در چه چیزهایی است؟

درست است که تولیدکنندگان محصولات فیک، تمام تلاش خود را کرده‌اند تا خریدار را فریب دهند؛ اما هنوز راه‌های متعددی برای تشخیص محصول اورجینال وجود دارد. در این صورت است که می‌توانید از آسیب‌دیدن چشم‌ها و ایجاد حساسیت در آن‌ها جلوگیری کنید و به شکلی مطمئن و با محصولاتی استاندارد زیبا شوید. برای اینکه ریمل اسنس اصل را از نسخه قلابی آن تشخیص دهید، کافی است توجه خود را به برخی موارد بیشتر کنید. در ادامه این موارد را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

تشخیص ریمل اسنس اورجینال

قیمت

اولین چیزی که هنگام خرید ریمل اسنس اصل ناخودآگاه مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت آن است. به خاطر داشته باشید که قیمت واقعی محصولات اسنس را می‌توانید در سایت رسمی آن مشاهده کنید. زمانی که از قیمت واقعی یک محصول آگاه باشید، ارزان بودن بیش از حد آن می‌تواند حکم زنگ خطر را برای شما داشته باشد. هر چقدر هم که یک فروشگاه روی محصولات خود تخفیف گذاشته باشد، باز هم پایین بودن قیمت آن محصول از یک حدی بیشتر نگران‌کننده است. پس اگر با یک ریمل اسنس با قیمتی ارزان مواجه شدید، بهتر است نسبت به اورجینال بودن آن شک کنید!

جعبه

یکی دیگر از راه‌هایی که تولیدکنندگان لوازم آرایشی فیک از طریق آن خریداران را فریب می‌دهند این است که برای ریمل اسنس جعبه در نظر می‌گیرند! در حالی که ریمل اسنس اصل فاقد جعبه است. ممکن است کمی تعجب کنید اما واقعیت همین است. ریمل اسنس اورجینال جعبه ندارد؛ اما برخی فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان برای جلب اعتماد مشتری از جعبه‌هایی شیک و البته قلابی برای این ریمل استفاده می‌کنند.

سرپیچ ریمل

برای اینکه مطمئن شوید ریملی که قصد خرید آن را دارید یک محصول اورجینال است، کافی است درب آن را باز کنید و به محل تداخل بدنه ریمل با درب آن دقت کنید. در ابتدای ریمل اسنس اصل دو سرپیچ وجود دارد. در صورتی که نسخه‌های فیک آن دارای سه الی چهار سرپیچ هستند.

برس

یکی دیگر از راه‌های تشخیص ریمل اسنس اصل توجه به برس ریمل است. در سایت رسمی این برند عکس‌های واضح و مشخصی از محصولات اسنس وجود دارد. کافی است عکس‌های ریمل موردنظر را در سایت اسنس ببینید و نوع و شکل برس آن را به خاطر بسپارید. با یک مقایسه ظاهری ساده متوجه اصل بودن یا فیک بودن آن محصول می‌شوید. ضمن اینکه در بسیاری از موارد، ریمل‌های فیک اسنس دارای برس‌هایی به رنگ سرمه‌ای هستند. علاوه بر این توجه داشته باشید که ریمل اسنس صورتی اصل فرچه‌ای پلاستیکی دارد. پس اگر جایی با فرچه مویی در این نوع ریمل مواجه شدید، آگاه باشید که با یک محصول فیک طرف هستید.

 

مقایسه ریمل اسنس فیک و اصل

لوگو

تولیدکننده‌های محصولات فیک با تمام تلاش‌هایی که در تولید یک محصول فریب‌دهنده انجام می‌دهند، باز هم در برخی موارد ناموفق هستند. برای مثال کافی است به لوگوی اسنس در یک ریمل فیک دقت کنید و آن را با لوگوی ریمل اسنس اصل مقایسه کنید. در این صورت متوجه تفاوت‌ها خواهید شد؛ به این صورت که حرف e در ریمل اورجینال اسنس درشت‌تر است. این مورد در نسخه‌های فیک ریمل صورتی و مشکی اسنس بیشتر دیده می‌شود.

فونت نوشته‌های روی بدنه

یکی دیگر از موارد واضح برای تشخیص ریمل اسنس اصل، نوشته‌های روی بدنه محصول است. کافی است عکس‌های محصول اصل را در سایت رسمی اسنس مشاهده کنید. معمولا فونت نوشته‌ها روی ریمل اورجینال اسنس ریزتر بوده و حجم آن نیز بیشتر است. در صورتی که این موارد در ریمل‌های فیک فرق می‌کند. حتی در برخی مواقع ممکن است در محصولات قلابی از کلمه‌های متفاوتی استفاده شده باشد.

برچسب روی درب ریمل

اگر دقت کرده باشید اکثر محصولات نو و استفاده نشده دارای یک برچسب روی بدنه خود هستند. برچسبی که روی درب ریمل اسنس اصل وجود دارد از جنس کاغذی است. در صورتی که در نمونه فیک آن این برچسب حالت روغنی داشته و به راحتی جدا می‌شود. علاوه بر این اگر برچسب وزارت بهداشت را روی ریمل موردنظر مشاهده کردید، می‌توانید تا حد زیادی نسبت به اورجینال بودن آن مطمئن شوید.

حفره‌ای روی بدنه ریمل

توجه به ریزترین جزئیات می‌تواند شما را نسبت به خرید ریمل اسنس اصل مطمئن کند. زیر نسخه اورجینال این محصول یک حفره کوچک تعبیه شده است که ریمل‌های قلابی آن را ندارند. پس پیش از خرید حتما زیر ریمل را نگاه کنید!

خرید نسخه اورجینال ریمل اسنس

ریمل اسنس اصل را از جایی مطمئن بخرید!

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین توصیه‌هایی که برای خرید ریمل اسنس اصل و به طور کلی محصولات آرایشی اورجینال می‌توان داشت، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر است. یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مطمئن و شناخته شده، اعتبار خود را با ارائه محصولات فیک و تقلبی زیر سؤال نمی‌برد. بنابراین هنگام خرید از این فروشگاه‌ها می‌توانید مطمئن باشید که با محصولی اصل و باکیفیت روبه‌رو هستید. به خاطر داشته باشید که این موضوع در تمام فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری صدق می‌کند و هیچ استثنایی ندارد!

انتخاب یک ریمل باکیفیت، اورجینال و مناسب مژه‌های خود

یک بانوی زیبا می‌داند که برای ماندگاری و پررنگ‌تر کردن زیبایی خود باید چه نکاتی را رعایت کند. محصولات فیک و تقلبی از مواد اولیه بی‌کیفیت ساخته می‌شوند و استانداردهای جهانی و بهداشت را در فرایند تولید رعایت نمی‌کنند. به همین دلیل است که قیمت ارزانی دارند و پس از مصرف نیز نتیجه ناخوشایندی روی صورت به جای می‌گذارند. طوری که ریمل‌های تقلبی معمولا مژه‌ها را به یکدیگر می‌چسباند و احساس سنگینی شدیدی روی مژه‌ها ایجاد می‌کند. علاوه بر این ممکن است باعث ایجاد سوزش، خارش، التهاب، عفونت و… در چشم شود و سلامتی را به خطر بیندازد. پس از هر طرف که نگاه کنیم، خرید ریمل اسنس اصل بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم خواهد بود.

در کنار تمام این موارد، هنگام خرید یک ریمل باید موارد دیگری را هم مورد توجه قرار دهید. برای مثال افرادی که مژه‌هایی کوتاه دارند، بهتر است به سراغ ریمل‌های بلند کننده بروند. همچنین ریمل‌های حجم دهنده نیز مناسب افرادی است که مژه‌هایی نازک و کم‌حجم دارند. انتخاب ریمل مناسب چشم‌های خود در نهایت باعث می‌شود که تغییرات چشمگیری روی صورتتان ایجاد شود.

راه تشخیص ریمل اسنس اورجینال

نتیجه‌گیری

ریمل اسنس اصل جزو آن دسته از محصولاتی است که اکثر بانوان ایرانی آن را روی چشم‌های خود تست کرده‌اند. قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصول باعث شده تا به یکی از ریمل‌های پرفروش در بازار لوازم آرایشی تبدیل شود. به همین دلیل است که افراد سودجو به فکر تولید نمونه‌های تقلبی آن افتادند و به مرور شاهد تعداد زیادی ریمل اسنس فیک در بازار بودیم. در این مقاله روش‌های تشخیص یک ریمل اورجینال اسنس را بررسی کردیم. حال برای داشتن خریدی مطمئن و راحت، کافی است از طریق شاواز؛ سایت لوازم آرایشی و بهداشتی محصول موردنظر را به سبد خریدتان اضافه کنید.